Miten kaukolainaus toimii (vai löytyykö netistä?) , esim opinnäytetyö "ulkoistaa vai ei - outsourcing teollisuudessa" v. 2001, joka löytyi frankmonihaulla ja…

Kysytty

Miten kaukolainaus toimii (vai löytyykö netistä?) , esim opinnäytetyö "ulkoistaa vai ei - outsourcing teollisuudessa" v. 2001, joka löytyi frankmonihaulla ja näyttäisi olevan Tampereen amk ja Lahden amk kirjastossa Keravan laurean kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi Mika Pajarisen kirja, Ulkoistaa vai ei - outsourcing teollisuudessa, löytyy sekä Keravan että Järvenpään Laurea -kirjastoista. Laurea -kirjastot välittävät opiskelijoilleen kirjoja muista
Laurea -kirjastoista maksua vastaan.
http://www.laurea.fi/net/fi/03_Kirjasto/04_Palvelut/index.jsp

Frank -monihaun mukaan kysymäsi kirja on myös monessa yleisessä kirjastossa. Keravan kaupunginkirjaston kaukopalvelun kautta voit tilata sen Keravan
kaupunginkirjastoon. Kaukopalvelu on maksullista.
http://www.kerava.fi/kirjasto_palvelut.asp#Varaukset

Kaukolainatilauslomaketta ei ollut Keravan Laurea-kirjaston eikä Keravan kaupunginkirjaston sivuilla. Sinun täytyisi käydä jommassakummassa kirjastossa tekemässä kaukopalvelutilaus.