Voisinko saada lainaksi (kauko-) seuraavan teoksen: Yritysten sopimus- ja vastuuketjut : sopimusten hallinta käytännössä / Helena Haapio ... [et al.]

Kysytty

Hei,

Voisinko saada lainaksi (kauko-) seuraavan teoksen:
Yritysten sopimus- ja vastuuketjut : sopimusten hallinta käytännössä / Helena Haapio ... [et al.]

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaukolaina (maksu 6 euroa) on mahdollinen, koska kirjaa ei ole oman kirjastomme kokoelmissa. Tilaamme kaukolainan ja ilmoitamme puhelimitse antamaanne numeroon, kun kirja on noudettavissa täältä Hämeenlinnan pääkirjastosta.