Otsikko
Voisiko tällaisen kirjan saada kaukolainana: Taivasalta suovin suojaan : Hollolan Suojeluskunta ja Lotta Svärd -järjestön Hollolan osasto 1917-1944…

Kysytty

Voisiko tällaisen kirjan saada kaukolainana:

Taivasalta suovin suojaan : Hollolan Suojeluskunta ja Lotta Svärd -järjestön Hollolan osasto 1917-1944. Julkaisutiedot [Hollola] : Hollolan suojeluskunta- ja lottakirjan toimituskunta, 2008.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseistä kirjaa on ainakin Hollolan ja Lahden kirjastojen kokoelmissa.

Kaukolainatilaus ei onnistu suoraan tätä kautta, mutta voitte jättää halutessanne kirjasta kaukolainatilauksen verkossa olevan Espoon kaupunginkirjaston kaukolainatilauslomakkeen kautta:
http://www.espoo.fi/kirjastolomakkeet/asiakkaat.htm

Kaukolainapyynnön voi myös jättää asioidessaan jossain Espoon kirjastossa täyttämällä kaukolainapyyntölomakkeen. Puhelimessa kaukolainapyyntöjä ei oteta vastaan.

Suomesta tai Pohjoismaista tilatun kaukolainatilauksen hinta on 4.- €/tilaus.

Lisätietoa kaukolainoista: http://www.espoo.fi/default.asp?path=1;28;11866;17273;17316