Voiko Helsingin kirjastosta kaukolainata äänikasetin toiseen kirjastoon?

Kysytty

Voiko Helsingin kirjastosta kaukolainata äänikasetin toiseen kirjastoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos haluatte tilata Helsingin kaupunginkirjaston aineistoa pääkaupunkiseudun (Helsinki, Espoo, Vantaa, Kauniainen) ulkopuolelle, voitte kääntyä asiassa oman kirjastonne puoleen. Kaukolainat hoidetaan kirjastojen välisinä lainoina.

Jos haluatte tilata / varata aineistoa pääkaupunkiseudun sisällä, niin varaaminen onnistuu mistä tahansa kyseisten kaupunginkirjastojen toimipisteestä tai helmikuusta 2003 eteenpäin myös Internetin kautta.