Haen kirjaa, jonka olen lukenut vuonna 2003. Olen tai olin varma siitä, että kirjan nimi oli Verkko kiristyy. Tätä kirjaa kuitenkaan ei enään löydy hausta…

Kysytty

Haen kirjaa, jonka olen lukenut vuonna 2003. Olen tai olin varma siitä, että kirjan nimi oli Verkko kiristyy. Tätä kirjaa kuitenkaan ei enään löydy hausta. Muistan kirjan kustannuksen olleen teologisen liiton tai teosofisen liiton, epäilen teologista.... Kirja käsitteli erittäin arkaluontoisia asioita suhteessa esim. nykyiseen hallitykseen....
mm. yritysten yksityistämis ja ulkoistamis politiikkaa .
Onkohan kirja nykyisin kiellettyjen listalla ???
vai miksi sitä ei löydy......

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä oli varmaankin teos Lahtinen, Pekka, Verkko kiristyy : EU:n taustalla on suuri, salainen suunnitelma: Maailmanhallituksen perustaminen. Tampere : Tampereen kristillinen yhteisö, 1999 (ISBN 951-96805-5-1). Sitä ei näytä löytyvän pääkaupunkiseudun yleisistä kirjastoista, mutta muualta maasta kylläkin monestakin kaupungista. Voit jättää kaukolainapyynnön lähikirjastoosi, ohjeet löytyvät esim. Helsingin kaupunginkkirjaston sivuilta, http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu/ .