Onko teillä lasten/nuorten kirjoista ns. luokkasarjaa, jota voisi lainata koko luokalle kerrallaan yhteensä siis 24 kappeletta. Kirjat tulisivat 4…

Kysytty

Onko teillä lasten/nuorten kirjoista ns. luokkasarjaa, jota voisi lainata koko luokalle kerrallaan yhteensä siis 24 kappeletta. Kirjat tulisivat 4.luokkalaisille.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin isoja määriä kirjoja ei ole yhdessä kirjastossa. Kannattaa ottaa yhteyttä lähikirjastoon, niin he voivat hankkia isomman erän tiettyä kirjaa useammasta eri kirjastosta.