Otsikko
Tiedossani on kiinnostavia juttuja suomen kuvalehden numeroista vuodelta 1936, 1945 yht. 3 juttua. Onko saatavissa kopioita ja millä hinnalla?

Kysytty

Tiedossani on kiinnostavia juttuja suomen kuvalehden numeroista vuodelta 1936, 1945 yht. 3 juttua. Onko saatavissa kopioita ja millä hinnalla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen pääkirjaston varastossa on Suomen kuvalehti vuodesta 1916 alkaen. A3-kokoisen mustavalkokopion hinta on 40 senttiä ja A4:n 20 senttiä, värillisen kopion hinta on 70 senttiä (A4) ja 1,20 (A3).

Jos haluat kopiot kaukopalveluna, ota yhteyttä omaan lähikirjastoosi. Tietoa Hämeenkyrön kirjaston kaukopalvelusta löytyy alla olevan linkia kautta:

http://www.hameenkyro.fi/sivistyspalvelut/kirjasto/palvelut/kaukopalvel…