Minulla on varaukset kahteen kirjaan. varaustiedoista en ymmärrä onko ne noudettavissa vaiko ei? toinen näkyy olevan hyllyssä mutta palvelu sanoo että se on…

Kysytty

Hei, minulla on varaukset kahteen kirjaan. varaustiedoista en ymmärrä onko ne noudettavissa vaiko ei? toinen näkyy olevan hyllyssä mutta palvelu sanoo että se on matkalla? voisitteko tarkistaa voinko hakea kirjat vaiko en?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Molemmat varaukset ovat yhä matkalla. Toisen noutopaikka on Iso-omena ja toisen Kivenlahti. (avataan 21.11.2016)

Varaus on kirjaston varaushyllyssä, kun sen tila varaajan omissa tiedoissa on "odottaa noutoa".
Omiin tietoihin pääset kirjautumaan Helmet sivun oikeasta ylälaidasta. Tarvitset kirjastokortin numeron ja pin-koodin eli tunnusluvun.