Olin varannut Kate Atkinsonin kirjorja Viikin kirjastoon, mutta nyt varaukset eivät näy verkkopalvelussa omissa varauksissani. Eilen verkkopalveluun ei päässyt…

Kysytty

Hei, olin varannut Kate Atkinsonin kirjorja Viikin kirjastoon, mutta nyt varaukset eivät näy verkkopalvelussa omissa varauksissani. Eilen verkkopalveluun ei päässyt ollenkaan kirjautumaan. Onko varaukseni edelleen olemassa jossain?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedoissasi ei tällä hetkellä näy voimassa olevia varauksia. Helmet.fi-sivulla on esiintynyt tällä viikolla ylläpitoajoista johtuvia katkoksia, siksi kirjautuminen verkkopalveluun ei ole onnistunut. Pääset tällä hetkellä kirjautumaan omiin tietoihin "vanhan HelMetin" puolelta osoitteessa http://luettelo.helmet.fi/. Voit uusia siellä lainasi ja tehdä varauksia normaalisti.