Otsikko
Mikä oli The Beatlesien tekemä ohut kovakantinen, piirroksia ja absurdeja ajatuskuvioita sisältänyt kirja, ilmestynyt joskus 60-70 luvuilla?

Kysytty

Mikä oli The Beatlesien tekemä ohut kovakantinen, piirroksia ja absurdeja ajatuskuvioita sisältänyt kirja, ilmestynyt joskus 60-70 luvuilla?

Vastaus

Vastattu

John Lennonilta ilmestyi 60-luvulla kaksikin kysymyksen kuvausta vastaavaa pikku kirjaa: In his own write (1964) ja Spaniard in the works (1965). Molemmat ilmestyivät tuoreeltaan Anselm Hollon suomentamina: John Lennon panee omiaan (1964) ja Hispanialainen jakovainaa (1966). Ensin mainittu sisältää yhden tarinan, joka sisällysluettelon mukaan on "kirjoitettu yhteistyössä Paulin kanssa", joten tällä Lennon–McCartney -krediitillään se lienee näistä kahdesta vahvempi ehdokas "The Beatlesien tekemäksi".