Otsikko
Lähetin hakupyynnön englanninkielisestä, vanhemmasta ( 1970 - l ) kevätrunosta, joka kertoo käestä. Korjaan siltä osin, että toivomamme tekstin pääaiheena on…

Kysytty

Hei!
Lähetin hakupyynnön englanninkielisestä, vanhemmasta ( 1970 - l ) kevätrunosta, joka kertoo käestä.
Korjaan siltä osin, että toivomamme tekstin pääaiheena on pitkän talven jälkeen saapuva, ihana kevät. Kevättä kuvataan kauniisti, mutta ei runomitassa. Käki mainitaan vain ohimennen...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tähän kysymykseen ei löytynyt yksiselitteistä vastausta.

Esimerkiksi näistä kahdesta tietokannasta voi kokeilla sanahakua. Hakusanoilla 'cuckoo' ja 'spring' löytyy useita tuloksia:
www.poetryfoundation.org
www.poetryarchive.org

Lisäksi pelkästään internetistä löytyy google-haulla cuckoo + spring + poem valtavasti runoja. Monet niistä ovat vanhempia, tekijänoikeusvapaita runoja.