Tarvitsisin suomennoksen Raymond Carverin runosta "Luck" (teoksessa Fires sekä kootuissa runoissa All of Us). Onko kyseistä runoa suomennettu ja jos on,…

Kysytty

Hei,

Tarvitsisin suomennoksen Raymond Carverin runosta "Luck" (teoksessa Fires sekä kootuissa runoissa All of Us). Onko kyseistä runoa suomennettu ja jos on, voisiko sen saada sähköpostitse?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsimänne Raymond Carverin runon "Luck" suomennos löytyy Raymond Carverin runojen kokoelmasta Sateisten päivien jälkeen : valitut runot (suom. Arto Lappi ja Juha Rautio, Sammakko, 2013). Runo on suomennettu nimellä "Hyvä tuuri". Saatte runon sähköpostiinne.

Carver Raymond: Sateisten päivien jälkeen : valitut runot (suom. Arto Lappi ja Juha Rautio, Sammakko, 2013)