Otsikko
Viime vuosisadan lopulla oli tätini hyllyssä Janet Morganin elämäkerta Edwina Mountbattenista. En muista oliko englannin kielellä vai suomennos. En löydä…

Kysytty

Viime vuosisadan lopulla oli tätini hyllyssä Janet Morganin elämäkerta Edwina Mountbattenista. En muista oliko englannin kielellä vai suomennos. En löydä kyseistä opusta Vaski-kirjastoista. Onko sensuroitu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos tämä kirja on joskus ollut Vaski-kirjaston kokoelmissa, se on todennäköisemmin poistettu loppuunkuluneena kuin varsinaisesti sensuroitu. Englanninkielinen teos näyttäisi olevan Lastu-kirjastossa, Lahden pääkirjaston varastokokoelmassa. Sen saanee tilattua kaukolainana haluamaansa kirjastoon.