Otsikko
Ristiseiskan säännöt?

Kysytty

Ollaan pelattu kaverin kanssa ristiseiskaa säännöillä, joissa kaksinpeliin kuuluu umpipakka.

En tiiä, onko säännöt oikeat vai ei - mut jos käy pelis niin, et jommalla kummalla pelaajalla loppuu käsikortit, vaikka umpipakas ois viel kortteja, onko kyseinen pelaaja sillon voittaja? Vai miten peli jatkuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Löysin Ristiseiska.fi sivustolta vastauksen.

"Peli voi päättyä kahdella eri tavalla. Peliä voidaan pelata niin kauan kuin enää yhdellä pelaajalla on kortteja. Ristiseiska voi myös päättyä niin, että kun ensimmäinen pelaaja saa korttinsa pelattua, peli lopetetaan. Pelin lopettamisesta on aina sovittava ennen sen aloittamista." Linkki sivulle

Samaa mieltä on myös toinen korttipelisivusto Korttipelit.net. Linkki sivulle.

Lopetuksen voi siis sopia pelin alussa.