Miksi Suomi24:sta ei aina poisteta asiattomia viestejä, vaikka ne ilmiselvästi sitä ovat vaikka kuinka pyytäisi?

Kysytty

Miksi Suomi24:sta ei aina poisteta asiattomia viestejä, vaikka ne ilmiselvästi sitä ovat, vaikka kuinka pyytäisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomi24:n ylläpitäjät poistavat viestejä harkintansa mukaan, jos ne ovat sääntöjen vastaisia. Osoitteesta https://www.suomi24.fi/opastus/saannot löytyvät keskustelujen säännöt. Asiattomasta viestistä ilmoittaessaan kannattanee kertoa, mitä sääntöjen kohtaa viesti rikkoo. Moderaattori on toki lopulta se, joka ratkaisee, onko viesti asiaton. Joskus saattaa olla, ettei moderaattori ole heti paikalla tai ehdi käydä kaikki ilmoituksia läpi.