Koska Tuntematon Sotilas saksankielisenä (Kreuzer über Karelien) painos on loppunut, niin mistä mahdollisesti voisi kysellä sen ostamista?

Kysytty

Koska Tuntematon Sotilas saksankielisenä (Kreuzer über Karelien)
painos on loppunut, niin mistä mahdollisesti voisi kysellä sen ostamista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Väinö Linnan "Tuntematon sotilas"-kirjan saksankielinen versio "Kreuze in Karelien" löytyy esim. Helsingin kaupunginkirjaston varastosta ja Saksalaisesta kirjastosta. Antikvariaateista kannattaa kysyä myytäviä vanhoja kirjoja.