Otsikko
Onko tämä aito Kupittaan saven signeeraus? Matti ja Maija figuuri pohjasta, milloinkin on valmistettu?

Kysytty

Onko tämä aito Kupittaan saven signeeraus? Matti ja Maija figuuri pohjasta, milloinkin on valmistettu?

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme pysty tässä palvelussa arvioimaan taiteen/signeerausten/antiikin aitoutta.

Voimme ainoastaan opastaa tiedonhaussa aiheesta.

Lastukirjastoista löytyy kolme kirjaa Kupittaan savesta. Linkki aineistohakuun

Ruotsiksi löytyy sivusto Kupittaan saven leimoista ja signeerauksista. Linkki sivulle

Antiikin vuoksi sivuilta löytyy suomeksi tietoa Kupittaan saven astioista. Linkki sivustolle