Unohtui tuo taulun / signeerauksen kuva aiemmasta kysymyksestäni eli kenen Alangon signeeraus kyseessä? Vuosi on -23 mutta etukirjain epäselvä.

Kysytty

Kenen Alangon signeeraus? Vuosi on -23 mutta tuosta etunimen kirjaimesta ei saa selvää...

Vastaus

Vastattu

Alanco tai Alanko nimellä maalanneita taiteilijoita ovat mm. Uuno, Aarne, Viljo ja Matti Alanko
Valitettavasti tarkempia tietoja heidän signeerauksistaan ei löytynyt.

Asiaa kannattaa kysellä taide- ja antiikkiliikkeistä. Vaikkapa Bukowskilta tai Hagelstamilta.
Apua saattaa löytyä myös paikallisesta museosta.
https://yle.fi/uutiset/3-11841604