Löytyykö teiltä Juha Vuorisen tuotantoa äänikirjoina? Erityisesti Dikdek sarjan kolmatta osaa "kakkonen" olen etsinyt.

Kysytty

Löytyykö teiltä Juha Vuorisen tuotantoa äänikirjoina? Erityisesti Dikdek sarjan kolmatta osaa "kakkonen" olen etsinyt.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmajoen kirjastosta löytyy äänikirjana Juha Vuorisen Painajainen piparitalossa, Helsinki : WSOY, 2011

Seinäjoelta löytyy The sound of juoppohullu. Diktaattori, 2010, Ylen radioteatterin esitys vuodelta 2009.

Kakkosta ei vielä löytynyt äänikirjana kirjaston kokoelmista.

Katselin myös Kirjasto kaikille -kampanjan sivulta, että Seinäjoen kaupunginkirjasto on mukana kokeilussa, jossa tarjotaan Celia-kirjaston kokoelmaa lukemisesteisille, http://www.kirjastokaikille.fi/. Seinäjoki lienee lähin kirjasto, josta löytyy muutenkin enemmän äänikirjoja. Seinäjoen kirjaston sivuilla voi selailla äänikirjakokoelmia, https://kirjasto.seinajoki.fi/kokoelmat/aanikirjat/.

1 ääntä

Kommentit

Ainakin DikDek sarjan sekä Juoppohullupäiväkirjan kirjoja on pakko olla koska niitä olen kuunnellut.