Maria Jotunin äänikasetteja: mitä on saatavana? Myös kaukolainana Suomesta tai Pohjoismaista.

Kysytty

Maria Jotunin äänikasetteja: mitä on saatavana? Myös kaukolainana Suomesta tai Pohjoismaista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian pitäisi sisältää kaikki suomeksi luodut ja/tai suomalaisten tekijöiden julkaisut, vaikka ne olisi tehty maailmallakin. Fennica kertoo, että Maria Jotunin tuotannosta on tallennettu c-kasetille vain nämä:

Arkielämää
Huojuva talo
Maria Jotunin ihmisiä (joka sisältää esimerkiksi novellit Kun on tunteet ja Rakkautta)
Palvelustytön tarina (kuunnelma)

Kaikki löytyvät pääkaupunkiseudun kirjastoista. Palvelustytön tarina vain kulkee täällä nimellä Palvelustytön romaani. Kuunnelmaa on muuten koko pääkaupunkiseudulla vain yksi kappale. Toivottavasti se on kunnossa! Jos äänite on sittenkin tullut tiensä päähän, voit saada sen kaukolainana muualta Suomesta. Helmetistä pääset hakemaan suoraan tästä: http://www.helmet.fi/search~S9*fin/X.

Jos sinulla olisi tallella vanha levysoitin, voisit kuunnella lp-levyltä vielä Maria Jotunin novelleja.