Haluaisin tietää onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa venäjänkielisiä äänikirjoja yms.?

Kysytty

Haluaisin tietää onko pääkaupunkiseudun kirjastoissa venäjänkielisiä äänikirjoja yms.?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

On, varsin paljonkin. Saat niistä luettelon pääkaupunkiseudun Helmet-aineistohaun (www.helmet.fi)kautta.
Napsauta ensin auki kohta sanahaku. Kirjoita tyhjään ruutuun sana äänikirjat ja valitse kieli-valikosta venäjä. Voit halutessasi rajata hakuasi vielä kohdasta aineisto ja valita joko cd-levyt tai c-kasetit. Paina sitten hae-painiketta ja saat luettelon näkyviin.