Heippa! Kysyisin CD- esp. kielistä äänikirjoista. Olisin hyvin kiinnostunut lainaamaan niitä. Kiitos tiedosta! ja hyvää kesää!

Kysytty

Heippa! Kysyisin CD- esp. kielistä äänikirjoista. Olisin hyvin kiinnostunut lainaamaan niitä. Kiitos tiedosta! ja hyvää kesää!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Pääkaupunkiseudun Helmet-aineistotietokannasta näyttäisi löytyvän espanjankielisiä äänikirjoja yhteensä 17 nimekettä (löytyy siis kun laittaa hakusanaksi 'äänikirjat', valitsee aineistolajiksi 'CD-levy' ja kieleksi 'espanja'). Voit selailla listaa ja saatavuustietoja oheisesta linkistä: http://www.helmet.fi/search*fin/X?SEARCH=%C3%A4%C3%A4nikirjat+&searchsc…

Hyvää kesää myös itsellesi!