Olemme mieheni kandsa kuuntelemassa Mika Waltarin"Mikarl Karvajalka" teoksesta tehtyä äänikirjaa. Lukijana on Veikko Honkanen. Tämä on WSOY n tuotantoa…

Kysytty

Hei! Olemme mieheni kandsa kuuntelemassa Mika Waltarin"Mikarl Karvajalka" teoksesta tehtyä äänikirjaa. Lukijana on Veikko Honkanen. Tämä on WSOY n tuotantoa. Alkuperäinen vuodelta 1990.
Tämä on miellyttävä kuunnella, mutta yksi ankara virhe harmittaa. Lukija sanoo esim P. Maria( Pee Maria), vaikka pitäisi tietää, että se tarkoittaa Pyhää Mariaa. Miksi ei ole tarkistettu ja korjattu? Tämö toistuu aina luettuna!!

Vastaus

Vastattu

Onpa harmillista!

Välitän palautteesi WSOY:lle.

Soitin oikeaa ihmistä etsiessäni WSOY:n vaihteeseen ja he kertoivat palautteiden kuuluvan markkinonintivastaavalle. Tulkitsisin neuvon niin, että palautetta voi lähettää osoitteella: Markkinointi- ja viestintäpäällikkö satu-maria.rastas@wsoy.fi