Onko jo saatavissa yleishyödyllisten yhdistysten kirjanpidon ja tilinpäätöksen perusteita uuden kirjanpitolain mukaan? Onko saatavilla Speden ja G.Pula-ahon…

Kysytty

Onko jo saatavissa yleishyödyllisten yhdistysten kirjanpidon ja tilinpäätöksen perusteita uuden kirjanpitolain mukaan?

Onko saatavilla Speden ja G.Pula-ahon äänitteitä, muuta kuin yksi G.Pula-aho Pariisissa, Huumorimiehiä CD:llä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuoden 1997 lopulla voimaantulleeseen uuteen kirjanpitolakiin pohjautuvat esim. Johanna Perälän Yhdistyksen ja säätiön tilinpäätös (1999, 4. tark. painos) ja Arto Kuusiolan Yhdistyksen kirjanpito, tilintarkastus ja taloudenhoito (1998, 2. uud. painos).

G. Pula-Aho seikkailee (kauneushoitolassa, kanalassa...) ainakin G. Pula-Aho Pariisissa -nimisellä LP-levyllä (Emi, 1969). Pula-Ahon pakinoita on myös Ruljanssiriihi-kasetilla (Yle, 1995), johon on koottu Ylen ajanvieteohjelmien parhaita paloja vuosilta 1960-1964.