Onko tallessa kyseiset Temple kuunnelmat? Paul Temple ja Alexin juttu" kuultiin samoin kahdeksanosaisena sarjana 1968 ja "Paul Temple ja Milbournen tapaus"…

Kysytty

Hei. Onko tallessa kyseiset Temple kuunnelmat?
Paul Temple ja Alexin juttu" kuultiin samoin kahdeksanosaisena sarjana 1968 ja "Paul Temple ja Milbournen tapaus" lähetettiin kuusiosaisena kuunnelmana vuonna 1971.

Vastaus

Vastattu

Kumpaakaan mainittua Paul Temple -kuunnelmaa ei ole kirjastoista saatavilla, sillä Yle Tallennemyynti ei ole aikanaan julkaissut niistä CD-versiota. Tallenteet on julkaistu ainoastaan seuraavista kuunnelmista:

Paul Temple ja tapaus Conrad
Paul Temple ja Valentinen tapaus
Paul Temple ja Spencerin juttu

2 ääntä

Kommentit

Tarkoitin Ylen arkistoa. Nuo kuunnelmat tiedän. Ne ovat tulleet radiosta monet kerrat. Tarkoitin
Paul Temple ja Alexin juttu sekä Paul Temple ja Milbournen tapaus kuunnelmia. Moni vanhojen kuunnelmien ystävä himoitsee niitä.
Asiasta on käyty keskustelua Vanhat radion jännityskuunnelmat ryhmässä. Juuri nuo kaksi jännityskuunnelmaa kiinnostaa kuulijoita erittäin paljon. ylanella333@gmail. com T : Kari PS: Ryhmällä ja Ylellä on yhteinen vanhojen jännityskuunnelmien etsintä.

pauul temple condradin tapaus
osa 4 osa5
hupnpkuntoisia ei voi kuunnella
lainattu ulvilasta