Löytyisiköhän jostakin Onnimannin taikaluola?

Kysytty

Hei!

Löytyisiköhän jostakin Onnimannin taikaluola?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ulf Löfgrenin Onnimannin taikaluola (Precis som du vill,1971) löytyy joidenkin Suomen kirjastojen kokoelmista, esimerkiksi Helmet-kirjastojen Pasilan kirjavarastosta. Voit tilata kirjan omaan lähikirjastoosi, kun kirjastot taas avataan.

Mikäli haluaisit ostaa kirjan omaksi, kannattaa kirja etsiä antikvariaateista. Helpoimmin se käy nettiantivariaateissa.

https://finna.fi/Record/helmet.1386401