Mikä olisi ikäsuositus aloittaa Soturikissat-sarjan lukeminen?

Kysytty

Mikä olisi ikäsuositus aloittaa Soturikissat-sarjan lukeminen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Soturikissat on hyvin suosittu seikkailusarja ja kuuluu niinsanotusti lasten ja nuorten ahmimiskirjallisuuteen eli niitä luetaan perä perää koska seikkailu jatkuu. Tämän vuoksi kirjat sopivat kaikille jotka jo lukevat sujuvasti tai haluavat harjoitella lukunopeutta.

Soturkissoissa on sopivasti seikkailua ja jännitystä ja sopivat mainiosti 8-13-vuotiaille.

54 ääntä

Kommentit

Lisäisin tuohon sinällään toimivaan ikäsuositukseen, että kannattaa kuitenkin muistaa, että sarjassa kuolee ja loukkaantuu kissoja. Myös sellaisia kissoja, joista lukija on voinut alkaa jo pitää ja jotka ovat ns. hyviä ja osa klaania, jonka puolella lukija on. Kovin nuorien kohdalla miettisin lukijaa yksilöllisesti ja sitä, tarvitseeko hän vielä tarinoita, joissa voi luottaa, että paha saa palkkansa ja hyville käy aina hyvin (vrt. sadut).