Työskentelen Ruotsissa kirjastossa ja pitäisi löytää hyvä kirja jonka tarjoamme nelivuotislahjaksi suomenkielisille lapsille. Mielellään suomalainen kirjailija…

Kysytty

Hei!
Työskentelen Ruotsissa kirjastossa ja pitäisi löytää hyvä kirja jonka tarjoamme nelivuotislahjaksi suomenkielisille lapsille. Mielellään suomalainen kirjailija. Olisiko teillä mahdollisuus auttaa tässä kysymyksessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitin kysymyksesi kirjastomme lastenosaston asiantuntevalle henkilökunnalle. He päätyivät perusteellisen pohdinnan jälkeen muutamaan ehdotukseen, joiden joukosta toivon mukaan löydätte sopivan lahjakirjan:

Airola, Sari: Lentävät syntymäpäivät minareettimaassa
Havukainen, Aino: Tatu ja Patu kirjat
Kirkkopelto, Katri: Molli
Korolainen, Tuula: Kissa Killin villi lelupäivä
Nopola, Tiina: Siiri ja heppa huoleton
Ruohonen, Laura: Yökyöpelit (runokirja)
Ruuska, Kerttu: Elsa ja Lauri juhlissa