Tarvitsisimme päiväkodissa lastenkirjoja 3-6-vuotiaille, joissa kerrotaan avioerosta ja siihen liittyvistä asioista, mm.yhden vanhemman kanssa asuvista lapsista

Kysytty

Tarvitsisimme päiväkodissa lastenkirjoja 3-6-vuotiaille, joissa kerrotaan avioerosta ja siihen liittyvistä asioista, mm.yhden vanhemman kanssa asuvista lapsista

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavia voisi kokeilla, kysy lähikirjastostasi näitä:

Eyen, Cécile: Pikkusuden kaksi kotia / Cécile Eyen ; suomentanut Terhi Leskinen JULKTIEDOT Karkkila : Kustannus-Mäkelä, 2005 ULKOASU [25] s. : kuv. ; 29 cm
ISBN 951-882-465-7 (sid.)

Saarenvirta, Sinimarja
Älkää huutako! : satu perheen ero- ja muutostilanteisiin / tarina ja runot: Sinimarja Saarenvirta ja Petteri Ponsimaa ; kuvitus: Sinimarja Saarenvirta
Helsinki : Kirjalito, 2004

Holmberg, Tiina
TEOS Ville Vilkastuksen tunneseikkailu / Tiina Holmberg ; kuvat: Johanna Moisio
JULKTIEDOT Jyväskylä : Pesäpuu, lastensuojelun erityisosaamisen keskus, 2003