Otsikko
Kun etsimäni kirja kuulemma on keskusvarastossa 1 ja hyllyssä, joudun kysymään, missä on keskusvarasto. Pasilassa? Muualla? Mitä minun on tekeminen saadakseni…

Kysytty

kun etsimäni kirja kuulemma on keskusvarastossa 1 ja hyllyssä, joudun kysymään, missä on keskusvarasto. Pasilassa? Muualla? Mitä minun on tekeminen saadakseni lainaksi esim Volter Kilven kirjan Parsifal?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit varata kirjan netin kautta, jos sinulla on tunnusluku.
Varasto on Pasilassa, mutta jos haluat noutaa kirjan toisesta kirjastosta, se onnistuu valitsemalla noutopaikaksi
haluamasi kirjaston.
Jos tunnuslukua ei ole, voit soittaa Pasilan pääkirjastoon
p. 310 85001, tai 310 85331 ja noutaa kirjan sieltä.