Otsikko
Olen varannut lehden kirjaston päätteeltä, mutta löysin varaamani aineiston kuitenkin myöhemmin toisesta kirjastosta. Voinko peruuttaa varaukseni jotenkin,…

Kysytty

Olen varannut lehden kirjaston päätteeltä, mutta löysin varaamani aineiston kuitenkin myöhemmin toisesta kirjastosta. Voinko peruuttaa varaukseni jotenkin, ettei se tulisi minulle turhaan uudestaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjaston asiakaspäätteellä tehtyä varausta ei asiakas itse pysty perumaan, mutta voit kirjastossa käydessäsi pyytää virkailijaa poistamaan varauksen.