Tiedustelen, miten kirjaston varastossa oleva teos lainataan? Pitääkö se varata aikaisemmin, vai haetaanko se saman tien, jos tulen kirjastoon asioimaan?…

Kysytty

Hei, tiedustelen, miten kirjaston varastossa oleva teos lainataan? Pitääkö se varata aikaisemmin, vai haetaanko se saman tien, jos tulen kirjastoon asioimaan? Pasilan kirjaston varstossa on pari kirjaa, jotka ajattelin lainata.
Voiko ne tilata Tikkurilan kirjastoon?

Elina

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Jos menet Pasilan kirjastoon asioimaan, varastossa olevat kirjat haetaan sinulle odottaessasi. Ne voi myös varata lähetettäväksi Tikkurilan kirjastoon. Varauksen voi tehdä myös itse www.helmet.fi-sivuilla aivan kuten muustakin kirjaston aineistosta.