Kenellä on oikeudet Juice Leskisen kappaleen Odysseus sanoihin? Haluaisin käyttää sitä kalligrafisessa työssä, mutta näyttelyn takia tarvitsen luvan haltijalta.

Kysytty

Hei! Kenellä on oikeudet Juice Leskisen kappaleen Odysseus sanoihin? Haluaisin käyttää sitä kalligrafisessa työssä, mutta näyttelyn takia tarvitsen luvan haltijalta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Juice Leskisen tuotannon tekijänoikeudet ovat kaiketi hänen perikunnallaan. Kannattaa ottaa yhteyttä Teostoon eli säveltäjien, sanoittajien, sovittajien ja musiikin kustantajien tekijänoikeusjärjestöön:

http://www.teosto.fi/fi/mika_teosto_on.html