Voiko kirjojen kansien kuvia skannata laillisesti? Teen opintoihini liittyvää multimediatyötä, mikä ei luultavasti koskaan tule julkiseksi ja tarvitsisin…

Kysytty

Voiko kirjojen kansien kuvia skannata laillisesti? Teen opintoihini liittyvää multimediatyötä, mikä ei luultavasti koskaan tule julkiseksi ja tarvitsisin kansikuvia kuvituksesksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kuvien tekijänoikeuksista vastaa Kopiosto, seuraavassa linkissä on tietoa kirjan kansien tekijänoikeuksista. http://www.kuvastory.fi/ehdot.htm

Asiaa kannattaa tiedustella Kopiostosta, sähköpostiosoite on kuvastory@kuvastory.fi