Kirjailijoille maksettavia kirjastokorvauksia koskevaa lakia ollaan ymmärtääkseni sorvattu. Mistä tuosta voi saada ajantasalla ja selkokielellä olevaa tietoa?

Kysytty

Kirjailijoille maksettavia kirjastokorvauksia koskevaa lakia ollaan ymmärtääkseni sorvattu. Mistä tuosta voi saada ajantasalla ja selkokielellä olevaa tietoa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lakimuutos on tullut voimaan tämän vuoden alusta. Opetusministeriö suunnittelee sen sovellutusta, mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2006/20061228