Kävin tänään Järvenpään kirjastossa ja samalla kysyin virkailijalta, voisiko toisista kirjastoista hankkia lainamateriaalia Järvenpäähän ja mikä olisi…

Kysytty

Hei,

Kävin tänään Järvenpään kirjastossa ja samalla kysyin virkailijalta, voisiko toisista kirjastoista hankkia lainamateriaalia Järvenpäähän ja mikä olisi toimitusmaksu?

Hän vastasi, että Ratamo-kirjastoista lainattaessa se olisi 4,50 €, muista 7,00 € tai yli.

Sivuiltanne ei löydy erillistä tietoa Ratamosta tuleville lainoille eli mitkä ovat oikeat kustannukset?

Haussa on ääni CD: Knalli ja sateenvarjo, CD numero 9. Tämä tuote löytyy Ratamo-kirjastoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Järvenpään kirjastosta kerrottiin, että Ratamolainan eli Ratamo-kirjastoista tehdyn varauksen hinta  on 2 euroa eli se ei ole varsinainen kaukolaina. Pahoittelut tästä väärästä tiedosta. Alla linkki kirjaston sivulle, josta löytyvät tiedot kirjaston maksuista

https://www.jarvenpaa.fi/--Maksut--/sivu.tmpl?sivu_id=481