Otsikko
Kalasta käytetään englanninkielistä nimitystä southern black bream ja sen latinankielinen nimi on Acanthopagrus butcheri. Onkohan nimi suomennettu ja mikä se…

Kysytty

Kalasta käytetään englanninkielistä nimitystä southern black bream ja sen latinankielinen nimi on Acanthopagrus butcheri. Onkohan nimi suomennettu ja mikä se on?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Southern black bream (Acanthopagrus butcheri)kuuluu ilmeisesti niiden kalojen joukkoon, joitten nimeä ei vielä ole suomennettu. Kala kuuluu heimoon Sparidae = Hammasahvenet. Englanninkielinen wikipedia sisältää hyvän artikkelin http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_black_bream