Haluan varata kirjan: Benedictus XVI, paavi Teoksen nimi Jeesus Nasaretilainen. Ensimmäinen osa : Kasteesta kirkastumiseen / suomentanut Jarmo Kiilunen /…

Kysytty

Haluan varata kirjan:
Benedictus XVI, paavi
Teoksen nimi Jeesus Nasaretilainen. Ensimmäinen osa : Kasteesta kirkastumiseen / suomentanut Jarmo Kiilunen / Joseph Ratzinger, Benedictus XVI

Järjestelmä sanoi että ei onnistu vaikka kirja löytyi helmet-tietokannasta. Mikähän on syynä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on niin uusi, ettei se vielä ole tullut kirjastoihin vaikka luettelointitiedot Helmetissä jo ovatkin. Teoksesta voi tehdä varauksen heti kun jossakin kirjastossa on lainattava nide.