Otsikko
Olen etsinyt V.E. Törmäsen kirjaa Jumalankieltäjät Suomen eri antikvariaateista tuloksetta. Onko teillä tulossa tämä kirja poistettavien kirjojen myyntiin? Jos…

Kysytty

Olen etsinyt V.E. Törmäsen kirjaa Jumalankieltäjät Suomen eri antikvariaateista tuloksetta.
Onko teillä tulossa tämä kirja poistettavien kirjojen myyntiin? Jos on, niin haluaisin ostaa tuon teoksen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastoissa on kysymäänne teosta vain Helsingissä (pääkirjaston varastossa) ja Espoossa (Tapiolan kirjaston varasto). Kirjat ovat aivan normaalisti lainattavissa, mutta eivät myytävissä.

Kaupunginkirjaston pääasiallisia tehtäviä on ylläpitää monipuolista kirjastokokoelmaa. Sen tehtävänä on myös säilyttää ja saattaa yleisön käyttöön vanhaa, usein loppuunmyytyä aineistoa.

Antikvariaateistakaan ette ole kysymäänne teosta löytänyt. Oletteko jo kokeillut ostoilmoituksen jättämistä johonkin antikvariaattiin?

Voitte jättää ostoilmoituksen myös Internetin kautta esimerkiksi: http://www.antikvariaatti.net/ostomyynti.php (sivun mukaan ilmoituksen jättö on maksutonta)
tai http://www.antikka.net/puutelista.asp