Kohta alkaa kesäloma ja tahtois niin paljon lukea erilaisia kirjoja, mutta vaan osa kirjoista pitää palauttaa kesäloman lopussa. Toiset kirjat taas kesälomalla…

Kysytty

Kohta alkaa kesäloma ja tahtois niin paljon lukea erilaisia kirjoja, mutta vaan osa kirjoista pitää palauttaa kesäloman lopussa. Toiset kirjat taas kesälomalla! Se ei oo kauheen kivaa jos on vaikka mökillä ja huomaa, että OHO nyt se kirja on myöhässä. Miten tältä sivulta voi löytää kirjojen lainauusinnan? (tärkeää tietää.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit uusia kirjasti HelMet-palvelussa: www.helmet.fi. Uusimista varten tarvitset kirjastokortin ja tunnusluvun, jonka saat lähimmästä kirjastosta. Ota mukaan henkilöllisyystodistus tai vastaava. Uusiminen onnistuu kaikilta Internet-koneilta, jos kirjasta tai muusta lainaamastasi aineistosta ei ole varauksia. Voit uusia aineiston viisi kertaa tällä tavalla, sitten täytyy jo palauttaa kirja.