Varasin Leena Lehtolaisen Tappava säde mikäli se tulee äänikasettina niin olisiko mahdollista saada se dvd

Kysytty

Varasin Leena Lehtolaisen Tappava säde mikäli se tulee äänikasettina niin olisiko mahdollista saada se dvd

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjastojärjestelmämme toimii niin, että varaus kohdistuu vain yhteen ainoaan nimekkeeseen. Tämä tarkoittaa sitä että jos teoksesta on eri versioita (kirja, äänikirja, elokuva, tai vaikkapa vain toinen painos kirjasta), varausta ei voi yhdistää kattamaan niitä kaikkia. Tappava säde on olemassa kirjana, äänikirjana ja videokasettina, mutta DVD-levynä sitä ei ole kirjastossamme. Jos haluat sen videokasettina, siitä sinun on tehtävä erillinen varaus. Varauksia voit itse tehdä Helmet-palvelussamme: http://www.helmet.fi/