Kuinka sukunimeni muutos tehdään tietokantaanne? Nettipalstan kautta sen pysty muuttamaan kuin puhelinnumeron tai sähköpostini.

Kysytty

Kuinka sukunimeni muutos tehdään tietokantaanne? Nettipalstan kautta sen pysty muuttamaan kuin puhelinnumeron tai sähköpostini.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sukunimi tietokantaan täytyy todella muuttaa kirjastossa esittämällä henkilökortin. Osoitteenmuutoksen voi tehdä netissä etusivun http://www.helmet.fi vasemmassa palkissa olevasta Osoitteenmuutos linkistä.