Kirjastojen merkitys suomalaisille?

Kysytty

Kirjastojen merkitys suomalaisille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia aiheeseen liittyviä teoksia, jotka löytyivät pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta. Kannattaa kysellä saatavuutta tai kaukolainausta lähikirjastosta:
Kirjastopoliittinen työryhmä: Kirjastopoliittinen ohjelma 2001-2004 - työryhmän muistio (2001); Kirjasto muutti elämäni - kirjasto mukana elämässä / toim. Jaakko Korpisaari ja Maisa Lovio (2000); Sivistyksen paikka - kirjoituksia kirjaston tilasta / toim. Vesa Niinikangas ja Inkeri Näätsaari (2000); Kauppi, Raili: Kirjasto, sivistys, kasvatus (2000); Kirjastojen vuosisata - yleiset kirjastot Suomessa 1900-luvulla (1999); Kipinöitä oppimiseen - kirjasto oppimisen tukena / toim. Liisa Niinikangas (1996); Koivunen Hannele: Kirjasto merkityksen tuottajana tietoyhteiskunnassa (1995); Yleiset kirjastot Suomessa (1994); Kurki, Hannu: Käyttäjän kirjasto - Kirke-projektin raportti (1993); Vakkari, Pertti: Kirjojen lukeminen ja yleiset kirjastot - tutkimus yleisten kirjastojen käytöstä kirjakanavana (1983).