Otsikko
Voiko lainatut kirjat palauttaa Helsingin alueella johonkin muuhun kirjastoon kuin sinne, mistä ne on lainattu?

Kysytty

Voiko lainatut kirjat palauttaa Helsingin alueella johonkin muuhun kirjastoon kuin sinne, mistä ne on lainattu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa kirjat pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen toimipisteisiin. Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoverkkoon kuuluvat: Helsinki, Espoo, Vantaa ja Kauniainen. Näihin kirjastoihin on vapaa palautusoikeus, mieluiten otamme kirjat takaisin siihen toimipisteeseen mistä ne lainattu.
http://www.lib.hel.fi/suomi/kirjasto-info/lainaaminen_ja_kirjastokortti…