Olen kohta 20 vuotta asunut italiassa ja löysin sattumalta kaksi helsingin pääkirjastosta lainaamaani kirjaa joiden palautuspäivä on vuodelle 1979, kirjat ovat…

Kysytty

olen kohta 20 vuotta asunut italiassa ja löysin sattumalta kaksi helsingin pääkirjastosta lainaamaani kirjaa joiden palautuspäivä on vuodelle 1979, kirjat ovat: Kristalliluola; stewart ja kuolema savolaiseen tapaan; Tenhunen. Tulen jouluna Suomeen talvilomille ja haluaisin tietää voiko niitä vielä palauttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa kirjat ja mieluiten siihen kirjastoon mistä ne on lainattu. Kirjoista menee myöhästymismaksujen enimmäismäärä eli 6 euroa/kirja.

Jos et ole käyttänyt kirjastokorttiasi vuoden 1979 jälkeen tietosi on poistunut asiakasrekisteristämme. Uuden kortin saat ottamalla kuvallisen henkilöllisyystodistuksen mukaan.

Kirjastopalveluista löytyy tietoa kotisivuiltamme osoitteesta http://www.lib.hel.fi/