Otsikko
Kun kerran varauksista saa ilmoituksen meilitse, niin onko teillä suunnitteilla, että erääntyvistä lainoista saisi myös tiedon sähköpostitse. Kiitos.

Kysytty

Kun kerran varauksista saa ilmoituksen meilitse, niin onko teillä suunnitteilla, että erääntyvistä lainoista saisi myös tiedon sähköpostitse. Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaikkea aina suunnitellaan, mutta ainakaan lähitulevaisuudessa ei erääntyvistä lainoista tule muistutusta sähköpostiin. Omat lainat ja niiden eräpäivät voi kätevästi käydä tarkistamassa HelMet-aineistohaun "Omat tietoni"-kohdasta. HelMet-aineistohaku löytyy seuraavasta linkistä: http://www.helmet.fi .