Olisin halunnut palauttaa kirjan kirjaston sulkemisen jälkeen, mutta ovelle saavuttuani en palautusluukkua löytänyt. Kyseessä oli Vallilan kirjasto. Puuttuuko…

Kysytty

Olisin halunnut palauttaa kirjan kirjaston sulkemisen jälkeen, mutta ovelle saavuttuani en palautusluukkua löytänyt. Kyseessä oli Vallilan kirjasto. Puuttuuko Helsingin alueella kaikista ovista palautusluukku vai vain osasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osaan Helsingin kaupunginkirjaston toimipisteistä on mahdollista palauttaa kirjat sulkemisajan jälkeen, mutta ei kaikkiin. Vallilan kirjastossa ei ole palautusluukkua. Ainakin näissä kirjastoissa on luukku (tammikuussa 2014): Kontula Lauttasaari Käpylä Munkkiniemi Laajasalo Pukinmäki Tapanila Viikki Suutarila (aulassa, auki talvella aamusta iltakymmeneen, kesällä kirjaston aukioloaikoina) Vuosaari Etelä-Haaga
Kannattaa muistaa, että henkilökunta palauttaa kirjat vasta seuraavana aukiolopäivänä.

4 ääntä

Kommentit

Linkki ei toimi

Helmet-kirjastot eivät ole julkaisseet sivuillaan uutta listaa palautusluukuista. Lisään vastauksen talvella kyselyn perusteella kootun lista palautusluukuista. Siitä saattaa puuttua osa kirjastoista. Toivotaan, että Helmet-kirjastot lisäävät listan palautusluukuista palvelusivuilleen.
Kysy kirjastonhoitajalta -toimitus