Voinko tilata esim. pääkirjaston musiikkikasetteja tai CD-levyjä lainattavaksi Helsingin Pikkuhuopalahden sivukirjastosta ?

Kysytty

Voinko tilata esim. pääkirjaston musiikkikasetteja tai CD-levyjä lainattavaksi Helsingin Pikkuhuopalahden sivukirjastosta ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä Helsingin kirjastojen kirjoja, musiikkiäänitteitä ja videoita voi pyytää lähetettäväksi toiseen Helsingin kirjastoon, esim. Pikku Huopalahden lastenkirjastoon ja lainata sitten sieltä toisesta kirjastosta. Kuljetus kestää noin kaksi postinkulkupäivää. Ensimmäinen postinkulkupäivä lasketaan olevan tilauspäivää seuraava postinkulkupäivä. Posti kulkee viitenä arkipäivänä viikossa.