Otsikko
Olen kohta 16-vuotias koululainen, ja haluaisin käyttää kesälomani järkevästi. Onko mahdollista löytää kesätyötä jostakin Helsingin kaupungin kirjastoista?…

Kysytty

Olen kohta 16-vuotias koululainen, ja haluaisin käyttää kesälomani järkevästi. Onko mahdollista löytää kesätyötä jostakin Helsingin kaupungin kirjastoista? Äidinkieleni on Suomi, ja koulukieleni on Englanti. Voisitteko ystävällisesti auttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti olet vielä liian nuori Helsingin kaupunginkirjaston kesätöihin. Ikäraja on 18 vuotta.

P.S. kesätöistä on kysytty tämän palvelun kautta aiemminkin. Kysymykset ja vastaukset löytyvät palvelun arkistosta asiasanalla kesätyö.