Minä haluaisin tietää kenelle minun tulisi osoittaa kesätyö-hakemukseni, kun olisin kiinnostunut työnskentelemään jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa …

Kysytty

Minä haluaisin tietää kenelle minun
tulisi osoittaa kesätyö-hakemukseni, kun
olisin kiinnostunut työnskentelemään
jossain pääkaupunkiseudun kirjastossa
kesällä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastossa työhönottoa hoitaa keskitetysti pääkirjastossa, hallinto-yksikössä työskentelevä Pirkko Saarinen. Voit ottaa häneen yhteyttä puh. 310 85508 ja tiedustella tarkemmin kesätyö mahdollisuuksista.

Muiden pääkaupunkiseudun kirjastojen kesätyö mahdollisuuksista saat tietoa soittamalla tai käymällä paikan päällä kyseisissä kirjastoissa.